pegi UITM lendu nganta membe + geram + cuci mate =)

ari ahad pkl 8.30mlm aku nan membe aku bertolak dr pangsepuri ttu berape tah lupe lak..huhuhu.. g anta membe aku Muiz (lau sape kenal bgs la..lau yg lupe tu kuang ajo).yg pegi smlm aku, mat, sood nan muiz ar an..huhuhu..smpai sane lam pkl 9.10mlm, pastu muiz ajak lepak g minum mamak jap..so g je ar lepak..yg paling aku geram nye mamak tu cam p*k***k sh**l l*nc** c**** (tapes tok bdk2 bwh umo.hak3) sume ade ar, ktoerg tggu 15 mnt xdtg mintak order..so pggl la, dtg2 die lap meje jerk pastu blah, perghh makin nyirap aku nan kwn2 aku..at last sood naik angin sudah, mmg tepat lak de mamak tu anta air kat dak blakang kteorg an, sood pon pggl sound direct..HAHAHAHAHAHAHA..sumpah aku xpenah nmpk sood camtu..kah3..pastu xsmpai 15 mnt air dah smpai, sah mamak tu dah cuak..kah3..pastu aku sambil minum sambil tgk dak2 uitm, perghhh sume lawa2 doe..rambang mate tgk..hak3..tp aku de gak jumpe minah yg aku agak minat ar dlu sbb cute gile tp dah ade bf, so mls nak kacau..lau tatau bgs, lau nk tau carik la sendiri..hahahaha..aku wusha je ar minah tu, tp die xpasan aku kot, biase ar dah lupe kot sbb lame xlyn die dah..hahahha..so aku pndg la awek2 yg ade di persekitaran mamak yg cam sh**l ag bangang..kah3..tp mmg ar, awek2 uitm lendu sume fist class beb..hak3..nak banding kan nan utem nie cam kurang jerk..ahahhaa(kejam doe aku nie..tp aku ckp yg jujur jerk =p ).mase si minah tu nak balik an, die de toleh blakang, die pndg aku..aku ase die dah ingt kot sape aku..hahahahaha..aku senyum jerk =) . pastu kteorg berangkat pulang ke pangsepuri ttu yg aku tatau bape..kah3

p/s: sape2 nak awek cun g uitm lendu jgn dok utem k..hahahahaha

0 comments:

Post a Comment

bouT de mE


- eJaD
-19thn
-live in kajanG, Selangor, Malaysia
-study at UTeM, Melaka, Malaysia